Argentijnse Cirkels - Soortgelijk Incident in Nederland

Alles wat met UFO's en buitenaards leven te maken heeft kan hier worden besproken.
Haunebu
Veteraan

Argentijnse Cirkels - Soortgelijk Incident in Nederland

Berichtdoor Haunebu 09 apr 2017, 16:53

Onlangs verschenen er enkele berichten over mysterieuze cirkels bij een Argentijns vliegveld.
http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=47
Het schijnt dat er eind 70er, begin 80er jaren een soortgelijk incident is geweest in Nederland en wel vlakbij de voormalige RAF basis te Laarbruch die in Duitsland op de grens met Nederland ligt.

Mijn buurman komt er uit de buurt en volgens hem zijn er destijds ufo's geland die brandende cirkels achterlieten, het schijnt dat deze cirkels perfect waren. Achteraf werd het als een kwajongensstreek afgedaan, maar dat ging er bij de getuigen niet in, daarvoor waren de cirkels te perfect.

Meer informatie heb ik tot dusver niet weten te achterhalen, maar ik neem mijn buurman wel serieus.
Volgens hem zijn er ook enkele incidenten in de 60er jaren geweest waarbij vele mensen ufo's in dezelfde regio zagen.
Het betreft overigens een afgelegen hei- en bosgebied tussen Bergen (L), Siebengewald (NL), de Maas en de Duitse grens.

Zelf heb ik daar samen met een voormalige buurvrouw ook al eens een ufo gezien tijdens een experiment van Above Top Secret in 2008 waarbij het doel was middels gedachten (samengebundeld) ufo's op te roepen. Mijn camera stond op de Maan gericht, mijn buurvrouw riep me zo van, "hey, kijk eens daar", ik draaide me om en zag een bol net zo groot als de Maan, maar het leek veel dichterbij en kleiner. Ik schrok me rot (opwinding), draaide me weer om om de camera te draaien, maar toen ik weer keek was het al weer weg...

De bol leek op de ondergaande zon en was oranje van kleur, het kon echter de zon niet zijn want die was al onder en het object verscheen in het oosten.

Avanti
Veteraan

Re: Argentijnse Cirkels - Soortgelijk Incident in Nederland

Berichtdoor Avanti 09 apr 2017, 19:54

Interessant, zou mooi zijn als er mensen zijn die hier nog iets van af weten.

Maar, wat ik niet begrijp hoe je ufo's kunt oproepen.

Ze zijn er toch of ze zijn er niet. Ik heb dat eigenlijk nooit begrepen. Een beetje hetzelfde als in een stille straat staan en een taxi oproepen of zo. Dat kan je dan wel willen, maar die komt echt niet op commando.

Ufo's zijn toch op zich niet iets paranormaals of zo. Het zijn solide objecten die je wel of niet ziet. Maar, misschien mis ik iets in dit verhaal.
Haunebu
Veteraan

Re: Argentijnse Cirkels - Soortgelijk Incident in Nederland

Berichtdoor Haunebu 09 apr 2017, 20:17

Avanti schreef:Ufo's zijn toch op zich niet iets paranormaals of zo. Het zijn solide objecten die je wel of niet ziet. Maar, misschien mis ik iets in dit verhaal.

Tja, volgens de vele ontvoeringsberichten en andere contacten wordt er vaker telepathisch gecommuniceerd, dat was ook de grondslag van het idee, om zo met zoveel mogelijk mensen, buitenaardsen/"Duitsers" te benaderen.

Ik geloof trouwens dat het mogelijk is telepathisch gedachten en met name emoties over te brengen.

Terug naar “UFO's en buitenaards leven”